DigiKala > RETUR OG REKLAMATION PRIVAT

PROCEDURE VED RETURNERING

Ved returnering af varer skal du gøre os utvetydigt opmĂŚrksom pĂĽ, at du fortryder dit køb jf. regler om e-handel, inden for 14 dage efter modtagelse af varen.

Returvarer skal vĂŚre kurante, ubeskadigede og i original emballage. Er varens vĂŚrdi forringet ved returnering, skal du betale vĂŚrdiforringelsen.

Salgsfaktura gĂŚlder som garantibevis. En KOPI AF FAKTURAEN skal derfor følge produktet ved returnering. Udfyld venligst nedenstĂĽende FORMULAR og send ogsĂĽ den med dine returvarer. Tilføj gerne en begrundelse for returnering pĂĽ fakturakopi eller returformular, som sendes sammen med varerne.

PROCEDURE VED REKLAMATION

Ved reklamation skal FORMULAREN udfyldes og en KOPI AF SALGSFAKTURAEN medfølge varen.

Indtast venligst oplysningerne nedenfor, og klik pĂĽ "AFSEND" nederst pĂĽ siden.

Ved reklamation sørg altid for udførlig fejlbeskrivelse. "Defekt", "virker ikke", "død" ect. karakteriseres ikke som udførlig fejlbeskrivelse. Dette er ikke et krav, men mangelfuld fejlbeskrivelse kan forlĂŚnge ekspeditionstiden. 

Hvis et fejlmeldt produkt ved test viser sig fejlfrit, faktureres en afgift pü 250,- pr. produkt (ekskl. moms og afgifter) uanset beløb pü oprindelig faktura.

LĂŚs mere om betingelserne for returnering og reklamationer i vores handelsbetingelser.


RETURVARER OG REKLAMATIONER SENDES TIL:

AVANT DENMARK
P.O. Pedersens Vej 14a
8200 Aarhus N
ATT: RETURVARER eller ATT: REKLAMATIONER

Print venligst den mail du modtager, efter du har indsendt denne formular, og vedlĂŚg den produktet.


    VAREN BEDES:
    OmbyttetKrediteres
    GEBYR VED FEJLFRIT PRODUKT:

    Jeg er indforstĂĽet med, at Digikala kan opkrĂŚve et gebyr pĂĽ 250,- pr. produkt (ekskl. moms og afgifter), hvis et fejlmeldt produkt ved test viser sig fejlfrit (gĂŚlder kun ved reklamation).

    Vare har lagt i kurven
    X